Skip to main content
We may receive compensation from affiliate partners for some links on this site. Read our full Disclosure here.

Court Discovery Documents Reveal Stunning Admission From Dominion Employees


Dominion Voting Systems wants $1.6 billion from Fox News. … Fox’s only crime? Reporting the news.

As part of the discovery process of the current litigation against Fox News, internal messages between Dominion employees reveal that even they had their doubts about Dominion’s products.

Perhaps the word ‘doubt’ doesn’t do the professed sentiment justice. …

Dominion employees reportedly knew that their products were terrible and Dominion’s Director of Product Strategy and Security, Eric Coomer, blatantly exclaimed: “our products suck. … Our sh*t is just riddled with bugs.”

These are the words of a high-ranking executive at the firm, not merely a nameless, faceless office employee. …

Raheem J. Kassam sounded the alarm and pointed out what most of the mainstream media is failing to report:

Here’s Joe Hoft of The Gateway Pundit breaking down the recently revealed information:

Raheem J. Kassam points out via his Substack:

Indeed, Coomer had been castigating Dominion’s failures for years. In 2019, Coomer noted that “our products suck.”

He lamented that “[a]lmost all” of Dominion’s technological failings were “due to our complete f— up in installation.” And in another instance, he identified a “*critical* bug leading to INCORRECT results.” He went on to note: “It does not get much worse than that.”

And while many companies might have resolved their errors, Coomer lamented that “we don’t address our weaknesses effectively!”

Despite light being shed on this new evidence, leftists, liberals, and establishment sources are all focusing on the idea that Fox News anchors did not believe Sidney Powell or Rudy Giuliani:

Leftist, establishment outlet Vanity Fair took the standard anti-Trump, anti-MAGA line:

Dominion’s legal filing—which clocks in at nearly 200 pages—notes that it not only alerted Fox that its allegations were false but provided public evidence to support its denial as early as November 12, 2020.

“In total, Dominion sent 3,682 emails to Fox recipients, which on its own makes this case truly unique in the amount of corrective correspondence provided,” Dominion writes.

“On top of that, Fox’s corporate representative further agreed that Dominion’s emails were then ‘widely circulated’ within Fox,” where “hosts, producers, and executives had the facts in their inboxes.”


Join the conversation!

Please share your thoughts about this article below. We value your opinions, and would love to see you add to the discussion!

Hey, Noah here!

Wondering where we went?

Read this and bookmark our new site!

See you over there!

Thanks for sharing!